Vantaghji di u palu di bollard per l'altri prudutti di diversione di barriera di trafficu

Ogni ghjornu dopu à u travagliu, andemu per a strada.Ùn hè micca difficiule di vede ogni tipu di facilità di diversione di u trafficu, cum'è pilastri di petra, recinzioni di culonne di plastica, letti di fiori di paisaghju, è colonne di elevazione idraulica.RICJ Company Electromechanical hè quì oghje.Spieghemu e differenze trà queste per a vostra riferenza è vi aiutemu à fà a scelta bona.

1. BOLLARD di petra

I pilastri di petra sò i nostri servizii cumuni di diversione di trafficu cù prezzi relativamente bassi è senza cuntenutu tecnicu in a stallazione.Tuttavia, una volta hè dannatu, hè difficiule di riparà, è ci sò certe limitazioni.Pò esse usatu solu per un bellu pezzu è ùn pò micca esse spustatu in casu d'urgenza.

2. Fence di culonna

Pudete spessu vede fences di colonna di plastica rossa à l'entrata di l'affari, è u prezzu ùn hè micca caru è hè assai simplice di stallà.U svantaghju hè chì hè assai faciule per esse danatu da u ventu è u sole, è u persunale di sicurità deve cuntrollà è gestisce da u tempu à u tempu.In parechje riunioni densamente populate, hè faciule diventà un ughjettu d'intrusione di gruppi di veiculi elettrici.

3. Paesaggi di fiori

A maiò parte di i letti di fiori di u paisaghju sò troppu grande per esse spustatu è difficiuli di passà in casu d'urgenza, chì necessitanu una gestione regulare è mantenimentu da i travagliadori.

4. Colonna elevazione idraulica

A carcassa in acciaio inox di a colonna di elevazione idraulica hà una bella apparenza è hè durable.Hè più cum'è un bellu paisaghju.U veiculu pò alzà o falà rapidamente in u passatu, è pò ragiunà diverrà veiculi è folla, senza gestione di u persunale, è scontru emergenze.A colonna pò esse liberata per i veiculi chì passanu.
U cuntenutu sopra hè furnitu da Chengdu RICJ Hydraulic Lifting Column.Spergu chì pò esse utile per voi.Per più cunniscenze di l'industria, fate attenzione à l'aghjurnamentu di u nostru situ web.


Tempu di Postu: Feb-17-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi