Applicazione di a colonna ascendente idraulica in l'aeroportu

Perchè l'aeroportu hè un centru di trasportu occupatu, guarantisci u decollo è l'atterrissimu di diversi voli, è ci saranu traversate per i veiculi per entra è surtite in diverse zone di l'aeroportu.Dunque, i culonni di elevazione idraulici ghjucanu un rolu assai impurtante in l'aeroportu.L'operatore pò cuntrullà l'ascensore per mezu di elettricu, telecomando o sviu di carta, chì pò impedisce efficacemente l'entrata di veiculi da unità esterne è l'intrusione di veiculi illegali.Di solitu, a colonna di elevazione idraulica hè in un statu elevatu, chì restringe l'entrata è a surtita di i veiculi.In casu d'urgenza o circustanze spiciali (cum'è u focu, i primi aiuti, l'ispezione di u capu, etc.), u bloccu stradale pò esse rapidamente abbassatu per facilità u passaghju di i veiculi.Oghje, RICJ Electromechanical vi spiegà a colonna di elevazione è calata per voi.Part.
1. Parte di u corpu di pila: A parte di u corpu di pila di a colonna di elevazione idraulica hè generalmente fatta di acciaio A3 o inox.L'acciaio A3 hè spruzzatu à alta temperatura, è l'acciaio inox hè lucidatu, sabbiatu è opaco.

2. shell Structural: U shell strutturale di a colonna lifting idraulica adopta una struttura d'acciaio di piastra di ferru, è u so esterno hè generalmente trattatu cù trattamentu anti-ruggine è hà una interfaccia di linea.

3. Frame lifting internu: U quadru lifting internu di a colonna lifting idraulica pò mantene a culonna curriri liscia durante u prucessu di elevazione.

4. I flange supiriori è inferiori di u casting d'una sola pezza ponu assicurà chì u sistema hà una bona prestazione anti-distruttiva, chì migliurà assai l'abilità anti-collisione di a colonna di elevazione idraulica.
U principiu di funziunamentu di a colonna di elevazione idraulica hè faciule da capisce, u funziunamentu hè stabile è affidabile, è hè faciule d'opere in l'usu di ogni ghjornu.Hè una di e forti garanzie per a difesa aerea di l'aeroportu.


Tempu di Postu: Feb-17-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi