Bollards automaticu Australia

A Classificazione di Bollards Automatici

1. Colonna di elevazione automatica pneumatica:
L'aria hè aduprata cum'è u mediu di guida, è u cilindru hè guidatu in su è in falà attraversu l'unità di putenza pneumatica esterna.
2. Colonna di elevazione automatica idraulica:
L'oliu idraulicu hè usatu cum'è u mediu di guida.Ci hè dui metudi di cuntrollu, vale à dì, guidà a colonna su è falà attraversu l'unità di putenza idraulica esterna (a parte di l'accionamentu hè separata da a colonna) o l'unità di putenza idraulica integrata (a parte di l'accionamentu hè posta in a colonna).
3. Elevazione automatica elettromeccanica:
L'elevazione di a colonna hè guidata da u mutore integratu in a colonna.
Colonna di elevazione semi-automatica: U prucessu di ascendente hè guidatu da l'unità di putenza integrata di a colonna, è hè cumpletata da a forza di u travagliu quandu si scende.

4. Colonna di elevazione:

U prucessu ascendente richiede l'elevazione umana per compie, è a colonna dipende da u so propiu pesu quandu si scende.
4-1.Colonna di elevazione mobile: u corpu di a colonna è a parte di basa sò designi separati, è u corpu di a colonna pò esse stivatu quandu ùn hà micca bisognu di ghjucà un rolu di cuntrollu.
4-2.Colonna fissa: A colonna hè fissata direttamente à a superficia stradale.
L'occasioni di usu principali è i vantaghji è i disadvantages di ogni tipu di colonna sò diffirenti, è u tipu di u prughjettu propiu deve esse sceltu quandu l'utilizanu.
Per qualchi appiicazioni cù altu livellu di sicurità, cum'è basi militari, prigiò, etc., hè necessariu aduprà colonne anti-terrurismu lifting.In cunfrontu cù a colonna di elevazione generale di qualità civile, u grossu di a colonna deve esse generalmente più di 12mm, mentre chì a colonna di elevazione generale di qualità civile hè 3-6mm.Inoltre, i requisiti di stallazione sò ancu diffirenti.Attualmente, ci sò dui standard di certificazione internaziunale per i pile di strada di elevazione anti-terrorismu di alta sicurezza: 一.Certificazione britannica PAS68 (bisognu di cooperà cù u standard di installazione PAS69);


Tempu di Postu: Dec-24-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi