Causa è suluzione di fallimentu di a colonna di bollard rising idraulica

Quandu usemu l'equipaggiu, ùn pudemu micca evità u prublema di fallimentu di l'equipaggiu in usu.In particulare, hè difficiule di evità u prublema di l'equipaggiu, cum'è sta colonna di elevazione idraulica chì hè spessu usata, allora chì pudemu fà per risolve u prublema?Eccu una lista di fallimenti cumuni è suluzione.

In u prucessu di utilizà l'equipaggiu meccanicu, hè inevitabbile chì ci saranu picculi prublemi di stu tipu.In generale, l'equipaggiu meccanicu hè garantitu da u fabricatore per un annu gratuitamente.Per i picculi prublemi chì si trovanu in u prucessu di usu, hè bonu per u fabricatore per risolve, ma hè megliu sapè più nantu à questu è puntuale.Pò esse una bona cosa per risolve u prublema.Ùn pò micca solu esse usatu in u tempu, ma ancu risparmià assai soldi per u mantenimentu dopu u periodu di garanzia.Allora fate un ochju sottu.

1. Sustituzione di l'oliu idraulicu: In l'invernu, per via di u clima fretu, l'oliu idraulicu 32 # deve esse usatu, è l'oliu idraulicu deve esse rimpiazzatu in u tempu, perchè a temperatura affettarà a viscosità di l'oliu idraulicu di a piattaforma di colonna di elevazione idraulica. chì hè facilmente scurdatu è deve esse fattu.Pronta à travaglià.

2 U prublema di qualità di a piattaforma idraulica di a colonna di elevazione: a dimensione di a produzzione di a barra di supportu hè inconsistente, chì appartene à u difettu di qualità di l'equipaggiu di a piattaforma elevatrice stessu.Hè cunsigliatu di cuntattà u fabricatore per a sostituzione.Quandu l'assi di a barra hè inconsistente, pruvucarà chì a piattaforma di elevazione ùn funziona micca bè, cusì a piattaforma serà seriamente dannata, verificate attentamente.

3. fallimentu sistemu Hydraulic: A perdita di a culonna lifting hè seriu, u circuit chjusu hè dannatu irregulari o ostaculi sò faciuli à causari a forza irregolari, risultatu in altezza irregolari di u cilindru lifting.Hè normale di ricumandà una ispezione curretta di un cilindru.Quandu ci hè un corpu straneru in u tubu, chì pruvucarà a trasmissione irregolare di l'oliu idraulicu è a superficia irregolare, hè cunsigliatu di verificà currettamente a consegna liscia di l'oliu.

4. Carica sbilanciata di merchenzie: Quandu si mette a merchenzie, a merchenzie deve esse piazzata à mezu à a piattaforma quantu pussibule.A piattaforma di colonna di elevazione idraulica inclinata di tavola hà un prublema di probabilità alta, in particulare l'elevatore mobile.

5. U bastone funziunamentu di ascensore hè pisanti: a struttura di u funziunamentu di u funziunamentu hè difettu.Verificate, aghjustate è rimpiazzà e parti micca qualificate;pulisce e parti di a valvula è verificate a pulizia di l'oliu idraulicu

6. U spool di a valvula di cuntrollu hè strettamente chjapputu: u cunvertitore di pitch idraulicu è u sistema di compensazione sò difetti, cum'è l'incapacità di u cunvertitore di torque idraulicu, u fallimentu di u cambiamentu di l'energia è a temperatura di l'oliu alta.

7. Motivi per quessa chì l'elevatore ùn pò micca alzà o a forza di elevazione hè debbule: ci sò i seguenti aspetti: a superficia hè troppu bassu, u filtru di l'ingressu d'oliu hè bluccatu, u filtru d'oliu hè pulitu, u cilindru d'oliu perde verificate o rimpiazzà l'assemblea di valvula. , a valvula d'inversione hè appiccicata o Verificate a fuga interna o rimpiazzà i cumpunenti di a valvula, l'ajustamentu di a pressione di a valvula di sollievu ùn risponde micca à i requisiti, aghjustate a pressione à u valore necessariu, u livellu di l'oliu hè troppu bassu, u filtru d'ingressu d'oliu hè bluccatu è rifornimentu, pulisce u filtru d'oliu.

8. Motivi per quessa chì u ripper ùn pò micca esse elevatu o a forza di elevazione hè debule: l'ajustamentu di a pressione di a valvula di sollievu ùn risponde micca à i requisiti, a pressione hè troppu pusitiva à u valore necessariu, u cilindru d'oliu perde, a valvula d'inversione hè chjappata o filtrazione, u livellu di l'oliu hè troppu bassu, u filtru di l'ingressu di l'oliu L'oliatore hè bluccatu, a pompa di alimentazione d'oliu hè difettosa, a valvula unidirezionale perde, verificate l'usura è i danni di u core di a valvola unidirezionale è a sede di a valvula, è s'ellu a molla di valvola unidirezionale hè fatiguata è deformata.

9. Motivi per a inestabilità di l'elevatore o cracking danni: A terra hè inestabile.Prima di tuttu, l'elevatore deve esse abbassatu quant'è pussibule è pusatu nantu à a terra di cimentu, perchè a pusizione di fundazione hè designata nantu à e parti principali di stress, cum'è travi è colonne.A capacità portante di a terra ùn hè micca abbastanza.A capacità portante include u pesu di l'elevatore stessu è u pesu di l'ughjettu portante, è l'impattu di a carica d'impattu durante u funziunamentu, l'iniziu è a fine di u travagliu deve ancu esse aghjuntu.

U sopra hè a culonna lifting idraulici spessu apparisce a culpa è l'intruduzioni suluzione, crede chì dopu à l 'intruduzioni dittagliatu sopra, avemu dinò scontru prublemi pò avè una certa capacità à ghjudicà.Hè tuttu per oghje, s'ellu ci hè più dumande.Siete benvenuti à cunsultà cun noi.


Tempu di Postu: Feb-17-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi