Sapete questu nantu à u Tire Killer Roadblocker?

Ubloccu stradaleU pneumaticu breaker (manuale) hà parechje caratteristiche cum'è pre-assemblea, riciclamentu, espansione è cuntrazione libera, sicurezza è efficacità, grande copertura stradale, forte adattabilità, ligere, portable, faciule d'utilizà, etc. Istituzioni, culleghji è università, imprese, è l'istituzioni, è altri dipartimenti impurtanti sò l'equipaggiu di strada preferitu è ​​l'equipaggiu anti-rivuluzione per intercepting veiculi viulenti illegale.
【Introduzzione di u produttu】
Stu pruduttu anti-rivulu hà parechje caratteristiche cum'è pre-assemblea, riciclamentu, espansione è cuntrazione libera, sicura è efficaci, larga copertura stradale, forte adattabilità, ligera, portable, faciule d'utilizà, etc. Scole, imprese è istituzioni, è altri. dipartimenti impurtanti sò l'equipaggiu di strada preferitu è ​​l'equipaggiu anti-rivuluzione per intercepte i veiculi viulenti illegali.
Pigliendu u solitu 8m roadblock cum'è un esempiu, una spina triangulare cù 158 unghie in lega di zincu duru die-casting è una manica di fissazione aranciu mostranu una linea d'avvertimentu attraente è insurmontable à una longa distanza, chì pò esse usata in situazioni d'emergenza.Hè a prima scelta per u cuntrollu di forza di u muvimentu di i veiculi nantu à a strada, è hè a nemesi di i crimini di guida viulenti.
【principiu di travagliu】
Stu bloccu stradale hè cumpostu da un supportu mobile di striscia di lega d'aluminiu è una agulla spina triangulare di zincu duru.A striscia di lega d'aluminiu hè cunnessa da rivetti d'acciaio in un supportu mobile, chì pò esse apertu à vuluntà durante l'usu è pò esse simpliciamente chjusu dopu chì u travagliu hè finitu.L'agulla triangulare hà un pirtusu di ventu cintrali, è ogni bordu hà un groove di rinunziu, chì hè cunnessu à u pirtusu cintrali.Una volta chì l'agulla penetra in u pneumaticu, l'aria in u pneumaticu hè liberata rapidamente direttamente da u ventu centru.
Quandu a rota entra in cuntattu cù a barricata di unghie in lega di zincu-aluminiu dura, per via di a pressione durante a guida, a rota hè pressata contr'à a spina triangulare nantu à a barricata.L'exhaust à u ritmu di on/sec, i pneumatici pneumatici separà l'agulla da a barricata.A rota cuntinueghja à rotà in modu chì l'agulla di puntura nantu à u pneumaticu pierce più profonda è più profonda, è u gasu in u pneumaticu sguassate da u burcu internu di l'agulla di puntura.Giniralmenti, ci sarà quattru à sei unghie azzaru pierced in u pneumaticu, è tuttu u gasu sarà liberatu in menu di 20 seconde.ghjunghje u scopu di intercepte in modu efficace i veiculi.
【Istruzioni】
1) Aprite a scatula, caccià u bloccu stradale, è mette in un latu di a strada.U pulizzeru tene a corda di nylon attaccata à a strada di plastica è si trova à l'altra parte di a strada.Quandu vedi un veiculu sospettu, tira a corda per implementà tutti i blocchi stradali.L'ufficiali di pulizzia ponu aduprà barriere di trafficu da una pusizione sicura.
2) Dopu l'usu, tirate a corda di nylon à l'inversu per esse integrata automaticamente.À u listessu tempu, i pulizzeri anu da rimpiazzà prontamente l'agulla persa o dannata per pudè esse usata di novu, è poi mette in a scatula.
3) Dopu à l'usu, se u bloccu stradale hè chjapputu cù a terra è altre terra, deve esse lavatu cù l'acqua, è l'agulla deve esse curretta dopu à l'asciugatura, è poi mette in a casella di novu.
【Metudu di installazione di punta di puntura】
1), tira l'agulla dannata;
2), caccià l'agulla triangulu di riserva
3) Align the flat end of the triangular needle with the fixed sleeve, shake and push it in;
4) Verificate è calibrate a pusizione di l'agulla.
【Metudu di rimpiazzamentu di a manica fissa】
1) Quandu a manica fissa hè dannata o l'agulla ùn pò esse posizionata bè, a manica fissa pò esse rimpiazzata;
2) Eliminate l'agulla.

Benvenuti à cuntattateci per piùinfurmazione.


Tempu di Postu: Mar-09-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi