Fabbrica Large Flap Pole

Vantaggi RICJ flagpole:
1. Ùn ci hè bisognu di anelli: u foru di guida è a struttura di tensione in u capu di bola di u flagstick pò fà chì u flagstick ùn sia micca in cuntattu cù u polu, mantene in equilibriu, ùn ci hè micca un rumore di attritu trà u polu è u polu, è a bola. cappucciu pò rotà più flexiblely longu u ventu, face u flagpole cum'è un tuttu stand altu è magnificu.

2. Struttura detachable Sectionalized: u palu di bandiera staccabile multi-sectionalized hà i vantaghji di staccabile seccionale, trasportu convenientu, senza bisognu di saldatura, assemblea in situ convenientu, altu gradu di standardizazione di u produttu;A cunnessione plug-in assicura un aspettu drittu, unbent.Di sicuru, secondu à esigenze di i clienti pò sceglie un cune-shaped unu, flexible per utilizatori à sceglie liberamente, cum'è l 'Universiade tutti i flagpole hè un cune-shaped unu di u flagpole.5. Connettore di corona di bola media: l'appiecazione di u cunnessu mediu di u flagpole rende u flagpole capaci di sustene un forte tifone senza ferite.L'aspettu tutale hè custituitu da 48 facci triangulari, esattamente cum'è a perla orientali, sicuru, in più di embellishing l'aspettu di u flagpole per fà un grande rolu chì hè un utilizatore porta una sperienza stabile cum'è muntagna.

3. Un dispusitivu di bandiera-alzamentu è trasmissioni: u Polo Bandiera Generale hà aduttatu una varietà di dispusitivi di trasmissioni, cusì chì a vita di u polu di bandiera sarà assai ridutta.Parechje tippi di dispusitivi di trasmissione ùn sò micca solu fàciuli di ventu quandu si alzanu bandiere, ma anu ancu una putenza alta, un rumore forte, faciule da strofinare l'una contra l'altra, difficili da assemblare è una bassa efficienza di trasmissione.U flagpole pigghia sti prublemi in contu, difusing elli unu à unu, è questu hè a so ultima tecnulugia patentata.

4. U modu di funziunamentu di alzà a bandiera di u flagpole electricu hè realizatu da u funziunamentu di l'interruttore di u buttone assuciatu cù u flagpole, cum'è un cuntrollu remoto, panel, etc.
5. Funzione di alzamentu di bandiera di cuntrollu remoto: per risponde à e diverse esigenze di l'utilizatori nantu à u modu di funziunamentu di l'alza di bandiera, u flagpole hè dotatu di una funzione di operazione di cuntrollu remota per realizà u cuntrollu remota di u prucessu di alzata di bandiera, è a distanza di cuntrollu remota pò ghjunghje sin'à 50 metri, facilita assai l'operazione di l'utilizatore.

6. Tecnulugia avanzata di cuntrollu automaticu: in modu à scuntrà i bisogni spiciali di tuttu u prucessu di alzà a bandiera accumpagnata da musica, u flagpole elettricu hà stallatu a funzione di cuntrollu di alzà u calendariu di u tempu di a bandiera, mirandu à i flagpoles di diverse altezze, pò aghjustà a velocità di alzà a bandiera à vuluntà, l'asta di bandiera hà altezza, l'operatore autocontrollatu pò calculà accuratamente l'altezza di l'asta di bandiera per mezu di l'autocontrollu, è calculà a velocità in a musica per ottene a velocità precisa di l'alza di bandiera, cusì chì u prucessu di bandiera-alzata pigghia u listessu tempu cum'è u tempu di ghjucà musica, ma dinù free time-ritardu bandiera-alzamentu, funzione di cuntrollu di più putenti.

7. Funzione di cuntrollu di u colpu: u sistema di cuntrollu di u flagpole elettricu hè equipatu cù a doppia prutezzione di l'interruttore di prossimità è l'interruttore fotoelettricu per assicurà a pusizione precisa di a macchina quandu a bandiera hè alzata è calata, in modu chì tuttu u mecanismu pò operare in modu affidabile è precisu.

8. Funzione di funziunamentu manuale di a putenza persa: quandu u flagpole elettricu scontra u fallimentu di l'energia, l'utilizatore apre a porta di u muvimentu cù a chjave, è scuzzulate u muvimentu cù u manicu di ricambio, chì ponu facirmenti rializà a necessità di alzà o calà a bandiera.


Tempu di Postu: Dec-10-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi