Cundizioni di stallazione di trè tippi diffirenti di bollard rising

Attualmente, a colonna di elevazione hè assai populari in u nostru mercatu.Cù u sviluppu cuntinuu di l'ecunumia, i tipi di colonna di elevazione aumentanu.Sapete e cundizioni di stallazione di diversi tipi?Next, lifting column manufacturers Chengdu RICJ Elettricu è miccanicu piglià tutti à i seguenti sguardu à lu.

U seguitu introduverà trè tippi di culonni di elevazione, vale à dì colonne di elevazione elettrica, colonne di elevazione idraulica è colonne di elevazione pneumatica.

1. Cundizioni di stallazione di colonna di bollard elettricu

Ancu s'è a stallazione di pile di circuitu hè simplice, ùn ci hè bisognu di mette i tubi di l'aria.U fabricatore di a colonna di elevazione hà dettu chì u trattamentu impermeable ùn hè micca bonu, chì hè faciule per causà fuga o fuga di l'equipaggiu, chì hè periculosa per e persone è a pruprietà.

2. Cundizioni di stallazione di colonna rising idraulica

Ci sò parti incrustate nantu à l'esternu di e pile di strada idraulica, è i picculi buchi duveranu esse perforati in u fondu per facilità u drenaje è l'acqua.A fabbrica di colonna di elevazione anti-collisione hà dettu chì durante u prucessu di custruzzione, ùn ci hè bisognu di pagà troppu attente.Dopu chì a trinchera hè cavata, u trattamentu impermeable hè realizatu è postu in e parti incrustate.Fornite disegni CAD è disegni di custruzzione di u situ, persunale di custruzzione in un sguardu.

3. Cundizioni di stallazione di a colonna di elevazione pneumatica

A stallazione di u sistema pneumaticu hè più fastidiosa, chì necessitanu tubi di scarico è altri accessori in u fondu, è u costu di l'ingegneria hè altu.Se ci hè un fallimentu, spinghjerà altre pile di strada per piantà di cooperà, perchè ùn pò micca ghjucà un rolu in u cuntrollu di u trafficu, ma avarà un impattu negativu.

U sopra hè e cundizioni di stallazione di i trè tippi diffirenti di culonni di elevazione introdutte da i fabricatori di colonne di elevazione.Spergu chì quì sopra pò esse utile per voi.Se vulete sapè più dettagli, duvete prestu più attenzione à e tendenze di u situ web, sentite liberu di cuntattateci in ogni momentu.


Tempu di Postu: Feb-17-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi