Lifting Bollard Beneficii

Beneficii di a colonna d'elevazione

U disignu architettonicu mudernu hà esigenze più altu è più altu per u cuntrollu di l'accessu di i veiculi.Da una banda, ùn pò micca distrughje u stilu architettonicu generale di u cumplessu di l'edifiziu.Hè ghjuntu in esse, hà una varietà di specificazioni di u produttu cum'è a colonna di elevazione completamente automatica, a colonna di elevazione semi-automatica, a colonna di elevazione mobile, a colonna di elevazione manuale, ecc. .I seguenti sò i vantaghji di e culonne di elevazione completamente automatica:

1. Eccellente struttura, a so unità idraulica di parti chjave è u mecanismu di putenza di a macchina ponu efficacemente cumunicà l'energia di a macchina à l'unità di trasmissione idraulica, è a velocità di elevazione hè rapida.

2. In casu d'urgenza, cum'è un fallimentu di energia, l'atterrissimu d'urgenza pò esse apertu manualmente, è a tappa di a strada pò esse calata per apre u passaghju è liberà u veiculu, è l'operazione hè stabile è affidabile.

3. Ecunumia è assequible hè ancu una di e funzioni di a colonna di elevazione, chì hè amichevule per l'ambiente è risparmiu d'energia, cù un tassu d'obstruczione bassu, una longa vita di serviziu, è i costi di mantenimentu ridotti.Inoltre, u pianu di u mecanismu di guida micca tradiziunale hè aduttatu, è a piazza è u mantenimentu sò ligeri è veloci.

4. L'unità adopra un controller di logica multifunzione, chì pò modulà una varietà di modi diffirenti per risponde à e diverse bisogni di l'utilizatori in termini di prestazioni.Hè da nutà chì u so calendariu di attività hè un pianu di timing regulabile, è l'utilizatore pò cuntrullà liberamente l'alti è i bassi di u pianu di copertura, risparmiendu in modu efficace l'energia.

5. A machina pneumatica roadblock cù un rapidu aumentu è caduta tempu di sin'à 3 seconde hè cumandante.Perchè adopra l'accionamentu idraulicu, risolve u prublema chì a colonna di sbarcu pneumatica tradiziunale hè rumorosa per via di a pompa d'aria.


Tempu di Postu: Feb-10-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi