Elevazione di l'installazione di bollard è esigenze di debugging

Circa RICJ Bollard Of Installazione è esigenze di debugging
1. Scavà a fossa di fundazione: Scavà a fossa di fundazione secondu e dimensioni di u produttu, a dimensione di a fossa di fundazione: Lunghezza: dimensione attuale di l'intersezzione;larghezza: 800 mm;prufundità: 1300 mm (cumpresu 200 mm strati di infiltrazione)
2. Fate una strata di infiltrazione: mischjà a sabbia è a ghiaia per fà una strata di filtrazione di 200 mm da u fondu di a fossa di fundazione in sopra.A strata di infiltrazione hè appiattata è compattata per impedisce l'equipaggiu di affundà.(Se i cundizioni sò dispunibuli, i petri sfracicati sottu 10mm ponu esse selezziunati, è a sabbia ùn pò micca esse usata.) Sceglite s'ellu fate u drenaje secondu e diverse cundizioni di a regione.
3. Eliminate u canna esterno di u produttu è u nivellu: Aduprate l'esagonu internu per caccià u canna esterno di u produttu, mette nantu à a capa di filtrazione di l'acqua, aghjustate u livellu di u canna esterno, è fate a superficia superiore di u canna esterno ligeramente più altu ch'è u livellu di a terra da 3 ~ 5 mm.
4. Conduttu Pre-embedded: Conduttu Pre-embedded secondu a pusizioni di u pirtusu di l'outlet riservatu nantu à a superficia di a canna esterna.U diametru di u tubu di filettatura hè determinatu secondu u numeru di culonni di elevazione.In generale, e specificazioni di i cavi necessarii per ogni colonna di elevazione sò linea di signale quadrata 3-core 2.5, linea 4-core 1-square cunnessa à luci LED, linea d'emergenza 2-core 1-square, L'usu specificu deve esse determinatu prima di a custruzzione. secondu i bisogni di i clienti è a distribuzione di energia differente.
5. Debugging: Cunnette u circuitu à l'equipaggiu, eseguisce operazioni ascendenti è discendenti, osservanu e cundizioni ascendenti è descendenti di l'equipaggiu, aghjustate l'altezza di elevazione di l'equipaggiu, è verificate se l'equipaggiu hà una fuga d'oliu.
6. Fix l'equipaggiu è pouru: Mettite l'equipaggiu in a fossa, rinfriscà cù una quantità apprupriata di sabbia, riparate l'equipaggiu cù e petre, è poi pour u béton C40 lentamente è uniformemente finu à u nivellu di a superficia superiore di l'equipaggiu.(Nota: A colonna deve esse fissata durante u versamentu per impedisce ch'ella sia spustata è dislocata per fà tilt)


Tempu di Postu: Feb-08-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi