Asta di bandiera esterna

Cum'è u primu fabricatore di flagpole prufessiunale in u sudu è u norduvestu di a Cina, a cumpagnia RICJ integra a ricerca è u sviluppu, u disignu, a vendita è u serviziu, introduce l'equipaggiu avanzatu d'alta tecnulugia da l'Italia, a Francia è u Giappone, è piglia a guida in passà a certificazione di u sistema di qualità ISO9001.

Eccu alcuni cumu installà i flagpoles:

1. A basa di u flagpole

U pedestal di u flagpole hè statu cumpletu da a squadra di custruzzione, è u disignu di u pedestal hè statu cumpletu da u cuntrattu è a squadra di custruzzione, è a custruzzione hè stata realizata secondu i disegni.

In generale, u pedestal flagpole hè piazzatu direttamente davanti à u dipartimentu di u prughjettu o à l'area di l'uffiziu in situ, è a custruzzione hè fatta secondu i disegni.Cooperazione cù l'installatore di flagpole per assicurà a qualità di u prugettu.

2. Dopu chì u locu di u flagpole hè sceltu, a squadra di custruzzione separà tuttu u locu.Prima scavà a terra è e rocce in u situ di custruzzione, è poi riempie u cimentu.Per assicurà chì a fundazione hè ferma è piatta, una reta d'acciaio hè stallata sottu per preparà per u cimentu di u cimentu di u pedestal di flagpole, chì hè preparatu secondu a forma disignata.
3. Lasciate trè buchi in u pedestal di basa, a dimensione di u pirtusu hè 800MM × 800MM, è a prufundità di u pirtusu hè 1000MM.U spaziu trà i buchi pò esse 1.5M o 2M, è ùn ci hè micca esigenza specifica.
4. Installa e parti incrustate;l'installatore di flagpole metterà e parti incrustate di u flagpole secondu a pusizione, riparà, è lascià 150mm sottu à a flange di a parte incorporata.Allora a squadra di custruzzione hà versatu u cimentu in u burato.

5. Installazione Flagpole è debugging

Dopu chì u béton versatu nantu à u pedestal flagpole hè stabilizatu, poi cumincianu à stallà u flagpole, u flagpole hè in tutta a linea.Per assicurà a qualità di stallazione di u flagpole, ci hè un dispositivu di debugging in u chassis di u flagpole.Dopu chì u flagpole hè stallatu è debuggatu, u cuntrattu hà da cunfirmà l'accettazione.

6. U pedestal finali hè furmatu

Allora sicondu u disignu di u pedestal, u partitu di a custruzzione civile hà cuminciatu à versà u cimentu per furmà.Infine, appiccicà i tile cum'è u mandatu di u cuntrattu

Just contact us Email ricj@cd-ricj.com

主图-05主图-06


Tempu di Postu: Dec-20-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi