RICJ Flagpoles Advantage

Vantaggiu:
Ùn ci hè bisognu di un collu:

1. A corona di palla di flagpole hè dotata di un foru di guida è di una struttura di tensione, chì ponu fà chì u flagpole è u polu ùn sò micca in cuntattu, sempre in equilibriu, senza rumore di attritu trà u polu è u polu, è a corona di palla gira più flexiblemente. in u ventu, facendu u flagpole in generale altu è drittu.
2. Struttura seccionale è detachable: U flagpole multi-section detachable hà i vantaghji di rùbbriche detachable, trasportu convenientu, senza bisognu di saldatura, è cunvene assemblea in situ;u pruduttu hà un altu gradu di standardizazione;a cunnessione plug-in assicura chì hè dritta è ùn si curva, è l'apparenza hè alta è putente.Di sicuru, a forma di cune pò ancu esse sceltu secondu i bisogni di u cliente, chì hè flexible è cambiante per l'utilizatori à sceglie liberamente.

3. Connettore di corona di bola intermediata: L'usu di u cunnessu mediu di u flagpole permette à u flagpole di resiste à i tifoni forti senza ferite.

L'aspettu tutale hè cumpostu di 48 superfici triangulari, esattamente cum'è a Perla Orientale.Di sicuru, in più di embellishing l'aspettu di u flagpole, hà un rolu più grande.Hè un utilizatore chì porta una sperienza d'utilizatore stabile.

4.Un dispusitivu di bandiera-alzamentu è u dispusitivu di trasmissioni: U flagpole generale adopta una varietà di dispusitivi trasmissioni, cusì a vita di serviziu di u flagpole sarà assai ridutta.Una varietà di dispusitivi di trasmissioni ùn sò micca solu fàciule à intrecciare e corde di elevazione quandu a bandiera hè alzata, ma anu ancu un altu putere è u rumore.

I cordi sò faciuli di freccia l'un à l'altru è dannu l'altru.L'assemblea hè ancu difficiule è l'efficienza di trasmissione hè bassa.Flagpole hà pigliatu questi prublemi in cunsiderà è li risolve unu per unu, è questu hè ancu a so ultima tecnulugia patentata.U modu di funziunamentu di alzà a bandiera di u flagpole elettricu hè realizatu da u funziunamentu di l'interruttore di u buttone chì currisponde à u flagpole, cum'è u telecomando, u pannellu, etc.
5.Funzione di alzamentu di bandiera di cuntrollu remota: Per risponde à e diverse esigenze di l'utilizatori per u modu di operazione di alzamentu di bandiera, u flagpole hè dutatu di una funzione di operazione di cuntrollu remota, chì rializeghja u cuntrollu remota di u prucessu di alzà bandiera. di l'asta di bandiera.A distanza di cuntrollu remota pò ghjunghje sin'à 50 metri, chì facilita assai l'operazione di l'utilizatore.

6. Tecnulugia avanzata di cuntrollu autumàticu: In ordine à scuntrà u esigenza spiciali chì u prucessu di bandiera-alzamentu hè accumpagnatu da musica, u flagpole elettricu hè furnutu cù una funzione di cuntrollu di u schedariu di bandiera-alzamentu.Per flagpoles di diverse altezze, a vitezza di a bandiera pò esse aghjustata à vuluntà, è u flagpole hà una altezza.L'operatore di l'auto-ispezione pò calculà accuratamente l'altezza di l'asta di bandiera per mezu di l'auto-ispezione, è calculà a velocità di a musica per ottene a velocità precisa di alzà a bandiera, in modu chì u tempu occupatu da u prucessu di alzà a bandiera hè coherente cù a musica. u tempu di ghjocu, è a bandiera pò esse ritardata liberamente;Funzione di cuntrollu cumuni più putente.
Funzione di cuntrollu 7.Stroke: U sistema di cuntrollu di flagpole elettricu hè equipatu cù doppia prutezzione di l'interruttore di prossimità è l'interruttore fotoelettricu per assicurà a pusizione precisa è si ferma quandu a bandiera hè alzata è calata, perchè tuttu u mecanismu opera in modu affidabile è precisu.
8.Power fallimentu funziunamentu di u funziunamentu manuale: Quandu u flagpole elettricu scontra un fallimentu putenza, l 'utilizatori apre a porta operazione muvimentu cù a chjave, è scuzzulate u muvimentu cù u manicu crank di ricambio, chì ponu facirmenti compie u bandiere rialzà o calà bisogni.


Tempu di Postu: Feb-15-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi