RICJ Shallow Embedded HVM Bollard

L'ultimu lanciamentu di unu di i novi stili di bollard post lifting, pò ottene un tipu d'elevazione di turnover apertu è chjusu.

HVM Bollard sò bollards cuncepiti è testati in crash per mitigà i veiculi ostili.Questi bollards sò stallati per prutege tutti i siti da l'attaccu potenziale, sia infrastruttura naziunale critica o centri urbani occupati.

I bollards HVM sò cuncepiti è progettati per alleggerà i veiculi di una dimensione è una velocità specifica è seranu testati in crash per risponde à stu requisitu.Ci hè parechje norme stabilite per a classificazione di i prudutti HVM, cumprese BSI PAS 68 (UK), IWA 14-1 (internaziunale) è ASTM F2656/F2656M (US).

Per mezu di una Valutazione di Dinamica di Veiculu, hè spessu pussibule di determinà a dimensione è a velocità di u veiculu chì deve esse mitigatu.Questu hè generalmente realizatu da un Cunsigliu di Sicurezza di u Terrorismu (CTSA) o un ingegnere di sicurezza qualificatu.I nostri bollards HVM ponu pisà sin'à 1.500 kg à 32 km / h (20 mph) è 30.000 kg à 80 km / h (50 mph).

I bollards HVM ponu riferite à qualsiasi tipu di bollard cuncepitu per HVM, sia fissu, muntatu pocu, automaticu, retractable o removable.Pò esse ancu appiicatu à altri prudutti di teste di crash cum'è barriere, barricate o recinzioni di filu.

Benvenuti à cuntattateci per più dettagli


Tempu di Postu: 26-Jan-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi