Strada Blocker

E caratteristiche di u bloccu stradale:

Prestazione di u produttu:

1. A struttura hè forte è durable, a carica hè grande, u muvimentu hè fermu, u rumore hè bassu.
2. Aduttà u cuntrollu PLC, u funziunamentu di u sistema hè stabile è affidabile, faciule d'integrazione.
3, a macchina roadblock è altre equipaggiu cum'è u cuntrollu di ligame di a porta, ma ancu cù altre cumminazzioni di l'equipaggiu di cuntrollu, per ottene u cuntrollu automaticu.
4, in u casu di fallimentu di energia o fallimentu, cum'è a macchina roadblock hè in u statu di crescita bisognu di falà, pudete passà a manu
U funziunamentu mobile hà da elevà a piastra di copertura di a macchina di barriera per falà à a pusizione horizontale per permette à u veiculu di passà.

5, l'usu di a tecnulugia di guida idraulica di bassa pressione internaziunale, u sistema tutale di alta sicurezza, affidabilità è stabilità.
6. Dispositivu di cuntrollu Remote: per mezu di u cuntrollu remoto wireless, pò esse intornu à u controller in 30 metri (secondu a scena di l'ambiente di cumunicazione radio), u muvimentu di a barriera di cuntrollu remota.

7. Aghjunghjite e seguenti caratteristiche nantu à dumanda:

7.1, cuntrollu card-swiping: aghjunghje un dispusitivu card-swiping, chì pò cuntrullà automaticamente u muvimentu di roadblocks.
7.2, a porta di a strada è u ligame di a barriera: aghjunghje a porta di a strada (tappa di vittura) / u cuntrollu di l'accessu, pò realizà a porta di a strada, è l'accessu è u ligame di barriera.
7.3, cù u sistema di pipa intarratu di l'urdinatore o a cunnessione di u sistema di carica: ponu cunnette u sistema di pipa intarratu è u sistema di carica, avè u cuntrollu unificatu di l'urdinatore.


Tempu di Postu: Dec-10-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi