Supportu per persunalizà u serviziu OEM LED bollard fissu

Prima di tuttu, vogliu ringrazià vi per permette à mè è à l'altri di scrive e dumande di u ghjornu, è quasi sempre stampate in u locu.Ringraziu ancu i lucali per avè infurmatu nantu à a nostra cumunità.
A Legislatura di Virginia hà passatu un prughjettu di legge in a prima sessione speciale di u longu innecessariu in 2020, chì hè almenu una di e lege più stupide è periculose in a storia di Virginia.
Hè HB 5058. Proibisce in modu efficace l'applicazione di certi liggi di trafficu, cum'è difetti di l'illuminazione di u veiculu.Avà, u sceriffu diputatu ùn pò micca arrestà legalmente u cunduttore per via di una luce di cuda rotta, una luce di frenu rotta, o qualchì altru equipamentu difettu pruibitu da a lege.U prugettu originale passatu da l'Assemblea di u Statu di Virginia hà ancu pruibitu di parcheghju per via di i fanali poveri!Ma u guvernatore l'hà rivisu (u guvernatore Northam duverebbe vetu cumplettamente) per permette u parcheghju di notte per via di i fanali poveri.Duvemu esse tutti grati !
U prugettu pò influenzà a sicurità publica nantu à e strade.I veiculi periculosi sò sorti, è avà i cunduttori devenu esse più vigilanti.
In u 2021, un rappresentante hà introduttu un prughjettu di legge per abrogà o mudificà drasticamente sta lege stupida è periculosa.Hè Del Scott Wyatt.U so prughjettu hè statu rifiutatu in u sottucomitatu.(Unu di i rapprisentanti chì anu vutatu per abrogà sta lege stupida era Jason Miares.)
L'elezzione hè assai impurtante.Votu hè assai impurtante, hè per quessa ch'e aghju vutatu in anticipu.Questu ùn hè micca l'unicu prughjettu stupidu passatu da a maiurità Democratica di Richmond.HB 5055 esige l'agenzia di polizia (per fortuna micca u sheriff) per stabilisce un cumitatu di rivisione civile per investigà a misconducta di a polizia.Sò personalmente d'accordu cù questa idea.A polizia deve esse rispunsevuli.Tuttavia, per i ritirati o l'antichi ufficiali di l'infurzatori di a lege chì sò lasciati in bonu statu, u cumitatu ùn hà micca esigenze.Un cumitatu di rivisione civile pò avà esse affollatu di attivisti anti-pulizie.
Aghju qualchì preoccupazione per Glenn Yankin.Ma pensu chì hà purtatu una nova faccia à a pulitica.Pensu chì hà pruvatu finu à avà à mantene una attitudine pusitiva in a so campagna.Allora aghju vutatu prima: In questa elezzione, Youngkin hè guvernatore, Sears hè LG, Miyares di AG è Del. Wyatt.L'elezzione conta.
Per una piccula cità chì hà urgentemente bisognu di migliurà i marciapiedi, l'illuminazione stradale, i parcheggi in u centru di a cità è l'utilità sotterranea, u so distrettu cummerciale cintrali hà una seria di edifizii cummirciali sottoutilizati, Ashland hà avà u paese più caru, oversized è si pò dì chì u poviru. Municipiu cuncepitu accoglie più di una decina di prufessiunali è i so impiegati chì ùn anu micca fattu nunda per migliurà a situazione in 20 anni.Nisuna sucietà finanziariamente rispunsevuli sopporterà un tale carico di debitu per cusì pochi impiegati.A nostra nova municipalità cù un costu di più di 8 milioni di $ è una tassa di l'architettu di 500 000 $ s'hè impegnata à custruisce un "edificiu verde", è ancu una nova municipalità è una zona di mercatu agriculu.
Stu edifiziu hè pocu verde perchè u so quadru strutturale hè interamente fattu di azzaru.Stu materiale pò esse riciclatu, ma u costu energeticu di a so pruduzzione, a fabricazione è u riciclamentu supera assai l'usu di legnu.
Senza participà à u codice di l'edificazione di Virginia, a struttura puderia esse stata cuncepita per adattà cumplettamente à e prucedure di a so struttura di struttura di legnu.
Se a magnifica zona di ricezione di l'entrata di dui piani cù duie scale enormi è enormi gables di vetru orientati à est hè eliminata, l'edificiu tutale pò esse solu un livellu, eliminendu scale caru, cabine di ascensore in muratura è ascensori, è l'immensità ottenuta da vetru Gable termale. è sistema di sprinkler in a mattina.
Eccettu per retrovisione, l'acustica di a Càmera di u Cunsigliu ùn hè stata cunsiderata perchè a forma è l'altitudine di a stanza hà fattu una camera di eco, induve a risturazione acustica hè stata appiicata invece di u disignu acusticu.
L'edifiziu verde usa a luce di u nordu per riduce i costi di illuminazione.L'unica luce di u nordu in questu edifiziu hè furnita à a sala di l'assemblea induve a maiò parte di e riunioni sò tenute di notte.
U sistema di duct HVAC hè cumplettamente oculatu in l'edificazioni, è questi edifici ùn ponu micca entra in l'area di drywall flat à 14 piedi in l'aria è ùn ponu esse puliti.Ùn possu micca imaginà quantu polvere s'accumulerà annantu à l'anni.
L'immensi vasi di fiori d'acciaio fora circundanu l'edifizii fatti di acciaio Corten.Questi edifici sò naturalmente arrugginiti per furnisce una superficia protettiva.Sfurtunatamente, sò posti direttamente vicinu à u trottu di cimentu è anu cuminciatu à inquinassi u trottu.Aghju dumandatu perchè e macchine di piantazione sò state aduprate in u primu locu, perchè eranu overbearing è caru, è aghju vistu chì l'edificazioni avianu almenu cinque usi differenti, è hà bisognu di una gru di $ 1,000 per ghjornu per installà in u locu.Spergu chì l'imprenditore assumerà u costu.In ogni casu, i vasi di fiori sò una misura di salvezza, cum'è i pilastri d'acciaio intornu à a Corte Suprema?Daveru, devu dumandà !
L'immensi culonni di cimentu prefabbricatu di grande scala sò lenti à risponde à l'obiezioni di i citadini à u disignu generale.Pensu chì quandu u costu di a stallazione hè solu 1/10 di a colonna classica di fibra di vetro, u costu per colonna hè di circa 5 000 dollari americani, è serà più attraente, intimu.
L'architettu hà cuncepitu un munumentu per ellu stessu, piuttostu chè di cunsiderà l'edifizii adattati à scala o i so utilizatori.A mancanza di scala hè evidenti;sopravvive tuttu ciò chì l'intorna.
L'immensa reception aperta ignora l'evidente persunalizazione spaziale chì esisteva in u vechju edifiziu.Hè minimalista in u disignu, è i so utilizatori anu persunalizatu u spaziu, cum'è previstu, cusì avà hè Messy, micca minimalista.
U mercatu di l'agricultori caratteristicu chì prumettimu hè ... un parcheghju !Ùn hà micca cunsideratu u so usu potenziale.Aghju da dumandà, sò fora di soldi?
Ci hè un muru di muratura "decorativu" in Thompson Street.Hè troppu altu per pusà.Ùn hè micca d'utile eccettu per mette un metru elettricu.Questu hè un altru pensamentu dopu.
Puderaghju cuntinuà à criticà a piazza di l'utilità publica, è ancu a mancanza di pensamentu, pruibisce u disignu è l'implementazione di stu edifiziu senza spende soldi, ma aghju da fà un suggerimentu assai seriu quì.Truvate una piccula cumpagnia dot.com chì hà bisognu di un edifiziu di a sede.Affittallu à elli è truvate un locu per u persunale di a cità nantu à qualsiasi di i secondi piani sottoutilizati di l'edificazioni di u centru.Questu purterà ghjovani prufessiunali ben pagati in a cità, aumenterà u flussu di passageri di i magazzini di vendita al dettaglio chì pusseremu, è affitterà torna à a sala di riunioni di u cunsigliu per minimizzà l'usu.Dite à i vostri membri di u cunsigliu di mette pressione nantu à i travagliadori di a cità per aiutà à maximizà u putenziale di l'edifiziu per sustene l'imprese lucali è l'immubiliarii di l'imprese in modu chì u centru di a cità pò fiorisce.Ùn ci hè micca un dilema di pollo o ovu quì.Per sustene l'edificazioni cum'è u New City Hall, u persunale di a cità è i cunsiglii duveranu prima affruntà i prublemi esistenti di Ashland, migliurà l'infrastruttura, è aiutanu l'imprese in u sviluppu di l'assi è l'ottenimentu di finanziamentu.
Ashland-Dopu à serve à e famiglie lucali per più di 30 anni, Hannover è u Re Guglielmu Habitat per l'Umanità anu celebratu di pocu tempu u rivoluzionariu ...
L'amministratore di u conte John A. Budsky hà annunziatu a settimana passata chì Todd E. Kilduff hè statu numinatu cum'è u sindaco di u cuntatu di a cumunità ...
Nota di l'editore: A risposta attuale di Del. Scott Wyatt hè apparsa a settimana passata, è a risposta di u sfidante Stan Scott hè apparsa in l'edizione di sta settimana.
I dui nomi sò sinonimi di Hanover County.Unu hè Patrick Henry è l'altru hè Frank Hargrove.
BAILEY, Evelyn A., 81 anni, di Mechanicsville, Virginia, hè mortu in pace u marti 19 ottobre di u 2021. Prima chì u so amatu maritu morse ...
Just à tempu per u tempu di shopping più affollatu di l'annu, u Dipartimentu di Sviluppu Economicu di Hannover è a Càmera di Cummerciu di Hannover ...


Tempu di Postu: Nov-08-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi