Cose chì ùn avete mai saputu di i bumps di velocità!

Speed ​​​​bump cum'è un tipu di facilità di sicurezza di u trafficu, dopu à esse largamente utilizatu, in gran parte riduce l'occurrence di accidenti di trafficu, ma riduce ancu e vittime di accidenti di trafficu, ma a carrozzeria di a vittura pruvucarà ancu qualchì dannu per via di u bump di velocità.Una volta o duie volte, se aduprate u modu sbagliatu per passà per un bellu pezzu di velocità, u dannu à a vittura hè assai grande.

Chì ghjè u modu propiu per superà abump di velocità?21

Prima, vi mustraraghju uni pochi di situazioni induve un bump di velocità pò sbaglià

Ci sò parechji tippi di speed bump, gomma, acciau cast è altri materiali diffirenti, postu nantu à a strada arcu ligeramente, u rolu hè di rallentà u veiculu attraversu.I più cumuni sò i bumps di velocità di gomma "negru è giallu", chì sò stallati in i zoni più affollati, è ancu in i zoni residenziali è longu strade in discesa.

1. In circustanze nurmale, quandu vi vede un bump di vitezza, rallenta è passa pianu pianu.Certi cunduttori acceleranu à traversu, chì hè faciule fà chì a vittura scappa da a pista, ma ancu aggrava l'usura di i pneumatici.

2.over the speed bump, certi drivers in ordine per riduce u sintimu di turbulence, vi lassari unu latu di a rota da u curb o gap bump speed dannatu attraversu.À questu tempu, l'impattu di u cinturione di decelerazione à u corpu hè tuttu purtatu da una parte, chì pruvucarà certi danni à a sospensjoni di a vittura è a macchina di guida.Nantu à un bellu pezzu, a sospensjoni hè faciule di dislocazione è di deformazione, è a pusizioni di quattru roti pareranu ancu prublemi.

U modu currettu hè di assicurà chì a direzzione hè pusitiva, i dui roti davanti à u listessu tempu pressione nantu à ubump di velocità, affinchì a vittura manca e sospensjoni dritta equilibriu forza, pò minimizzà i danni à u corpu.

3. A decelerazione di u frenu farà chì u centru di gravità di a carrozzeria si move in avanti, cusì prima di guidà à traversu u bump di velocità, duvete liberà u frenu prima.Aspettate chì a rota posteriore s'appoghja nantu à l'inerzia attraversu u bump di velocità, è poi alimenta lentamente l'oliu in avanti.Se frenate à traversu u cinturione, tuttu u pesu di a vittura serà nantu à a rota di fronte, causendu danni à l'ammortizzatore.

Diversi altri "naufragi di vitture"
1, spalla obliqua, pruvucarà u pneumaticu bulging, ma pò ancu fà a deformazione di a sospensjoni.U modu currettu hè a spalla verticale, pudete truvà qualchi petri, tavulini è altri materiali, cum'è un buffer, pad in u pneumaticu è u locu di cuntattu di u spalla.

2, à spessu high-grade guida bassu vitezza, u mutore hè facile à furmà accumulation di carbone, accumulation di carbone à un certu puntu, si vi purtari à u veìculu hè difficiule à principiatu, cresce u cunsumu di carburante.Lasciate a velocità di u mutore in a gamma di velocità ecunomica, hè u modu ghjustu.

Furnemu bumps di velocità di alta qualità, sè site interessatu à cumprà o persunalizà, mandateci uninchiesta.

You also can contact us by email at ricj@cd-ricj.com


Tempu di post: 19-sep-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi