Chì sò l'area in quale hè aduprata a colonna di posta crescente?

1. Principalmente utilizatu per u cuntrollu di passaghju di i veiculi in lochi spiciali cum'è dogana, ispezione di cunfini, logistica, porti, prigiò, volte, centrali nucleari, basi militari, dipartimenti chjave di u guvernu, aeroporti, etc. , a sicurità di e grandi strutture è lochi.
2. I cancelli di unità impurtanti cum'è l'urgani statali è l'armata: stallà up e down roadblocks anti-riot, chì ponu esse cuntrullati da l'electricità, u cuntrollu remoto o una carta di creditu, impediscendu in modu efficace l'entrata di veiculi da unità esterne è l'intrusione di veiculi illegali.

3. Elevazione automatica elettromeccanica: U cilindru hè guidatu in su è falà da u mutore integratu di u cilindru.

4. Colonna di elevazione elettrica semi-autumàticu: U prucessu di elevazione hè guidatu da l'unità di putenza integrata di a colonna, è l'abbassamentu hè cumpletu da a manpower.

5. Lifting tippu culonna lifting ilettricu: u prucessu di rialzà ci vole à esse cumpleta da lifting umanu, è si dipende di u pesu di u culonna stissu quandu falà.

6. Colonna di elevazione elettrica mobile: U corpu di a colonna è a parte di basa sò designati per separatamente, è u corpu di a colonna pò esse stivatu quandu ùn hà micca bisognu di ghjucà un rolu regulatori.
Lifting Bollards Molti bollards anu una funzione estetica, in particulare i bollards di metallo, sò usati per piantà i danni di i veiculi à i pedoni è l'edifizii, cum'è un modu faciule per cuntrullà l'accessu è cum'è guardrails per delineate spazii specifichi.Puderanu esse fissi à a terra individualmente, o ponu esse disposti in una linea per chjude a strada è mantene i veiculi fora per a sicurità.


Tempu di Postu: Feb-17-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi