Cunniscite sti cunsiderazioni impurtanti di stallazione per u bollard automaticu?

U principiu di travagliu di rising bollard deve esse analizatu secondu diversi tipi.

A colonna di elevazione automatica pò esse divisa in dui tipi: colonna di elevazione elettrica è colonna di elevazione idraulica.

A colonna di elevazione in acciaio inox hè principalmente guidata da a pressione di l'aria è l'electricità in a colonna.

L'accessori principali sò a molla d'aria elettrica è u mutore di putenza, a molla d'aria elettrica hè cumminata cù u mutore di forza, quandu u putere hè attivatu, a barra pò esse cuntrullata per guidà u cilindru.

U vantaghju di stu disignu hè chì l'elevazione pò esse realizatu da un metudu simplice di cuntrollu.

Quandu si stallanu e parti incrustate di a colonna di elevazione, u metudu hè di fà u bullone di espansione è a piastra d'acciaio è dopu cunnette.Prima, a pusizione di u puntu fissu di a colonna di elevazione di l'acciaio inox hè determinata, è dopu una perforatrice d'impattu hè usata per drillà in terra, è dopu hè stallatu u bullone di espansione, i bulloni sò mantinuti abbastanza longu per esse saldati trà u pusizzioni. un dado serratu da u bullone è u dado di a vite per impediscenu l'allentamentu di a piastra.I braccioli di u muru sò cunnessi currettamente in a manera descritta sopra.

A causa di a custruzzione di e parti incrustate, pò esse errori, per quessa, a colonna d'elevazione deve esse rimpiazzata prima di a stallazione per determinà u locu di a piastra incrustata è a precisione di a verra verticale di saldatura.Se ci hè una deviazione, deve esse curretta in u tempu.Tutte e colonne di elevazione in acciaio inox seranu situate intornu à e saldature di piastra d'acciaio.

Prima di installà a colonna di elevazione in acciaio inox, u groove hè processatu nantu à a punta superiore di a colonna di elevazione in acciaio inox, tracendu a linea è secondu l'angolo inclinatu di u situ è ​​a rotondità di u passaghju.Allora u handrail direttamente in u groove culonna ascensore, da una estremità à l'altru estremità di a stallazione sequenziale di saldatura spot, adiacente installazione handrail docking precisa, ghjunti stretti.

Quandu tutte e saldature sò cumpletu, i saldature sò lucidati à una finitura liscia senza giunti di saldatura.Cù flannelette polishing, grinding wheel o feel polishing, à u listessu tempu cù a pasta di lucidatura currispundenti, finu à chì a basa adiacente hè basicamente a stessa, senza saldatura.

Eccu alcuni cunsiglii per a stallazione di a colonna di elevazione.Ch'ella sia quandu a colonna d'elevazione hè pre-sepultata o dopu chì a saldatura hè finita, i picculi dettagli in tuttu u prucessu deve esse bè capitu, per evità qualchì problema in l'usu dopu., Affettu

Benvenuti à cuntattateci ~


Tempu di Postu: Feb-17-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi