Cumu riduce in modu efficace è prevene incidenti di sicurezza di u campus?

1550883912(1)

I campus sò l'uggetti chjave di prutezzione in l'operazioni anti-terrurismu, è i studienti sò u futuru di u paese. Cumu riduce in modu efficace è prevene incidenti di sicurezza di u campus?

Prima di tuttu, i veiculi esterni anu da esse liberati o interceptati da i guardiani per assicurà a sicurità di i studienti in tempu reale. Anti-collisione di alta qualità.bollards idraulichisò a prima linea di difesa.I nostri bollards sò stabile in u funziunamentu è veloci in l'elevazione speed.Lifting culonni sò di solitu usati in mannatu.

Lifting bollards sò generalmente usati in grandi centri commerciali, zoni residenziali, scole è altri lochi cù un grande flussu di trafficu.U sistema di cuntrollu intelligente pò gestisce in modu efficace i veiculi è i pedoni per ottene un passaghju sicuru.

Automatic rising bollard from RICJ. The bollard from RICJ are an extremely cost effective way to secure entrances and driveways. Underground safety loops ,reflective tape and traffic lights options are available.For sales and installation, please send an email to ricj@cd-ricj.com. Call 008613402897943 for sales and installation


Tempu di Postu: Feb-01-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi