Caractéristiques du produit Bollard Lifting Post

1. Rapidu è calmu U tempu d'elevazione più veloce pò ghjunghje à 2 seconde, chì hè assai più grande di a colonna di elevazione pneumatica di a listessa specificazione, chì hè estremamente lodabile.Perchè adopra unità di trasmissione idraulica, si move dolcemente è tranquillamente, chì risolve u prublema di altu rumore di a colonna di elevazione pneumatica tradiziunale per via di u rumore di travagliu di a pompa d'aria.

2. Agile cuntrollu L'unità di cuntrollu adopta un controller di logica multifunzione, chì pò modulà una varietà di modi funziunali diffirenti per risponde à e diverse bisogni funziunali di diversi utilizatori.Inoltre, vale a pena nutà chì a so corsa di u muvimentu hè un disignu di timing regulabile, è l'utilizatore pò cuntrullà liberamente l'altezza di elevazione di a colonna, risparmiendu in modu efficace u cunsumu d'energia.

3. Struttura unica A parte core di l'unità idraulica è u disignu di u meccanismo di putenza meccanica ponu trasmette in modu efficace l'energia meccanica à l'unità idraulica, è l'azzione hè efficiente.U disignu unicu di l'unità idraulica per ottene una crescita di pressione è un rendimentu eccellente hè raru in u stessu campu in casa è in l'esteru.

4. Safe and reliable In casu d'urgenza cum'è fallimentu di energia, a colonna pò esse calata manualmente per apre u passaghju è liberate u veiculu, è l'operazione hè stabile è affidabile.

5. Affordable Prutezzione di l'ambiente è risparmiu d'energia, cunsumu bassu, tassu di fallimentu più bassu, vita di serviziu più longa è costi di mantenimentu ridotti.Inoltre, u disignu di u mecanismu micca tradiziunale rende l'installazione è u mantenimentu più faciule è più veloce.


Tempu di Postu: Feb-09-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi