Park-our-car-a: A serratura di parcheghju di cuntrollu remoto chì vi farà dì "Wheelie"!

Signore è signori, eccu a maraviglia di l'ingegneria muderna: userratura di parcheghju di cuntrollu remoto!Stu dispusitivu miraculosu hè quì per risolve tutti i vostri prublemi di parcheghju è mette fine à u vostru dramma stradale.

Cù a serratura di parcheghju di cuntrollu remoto, pudete dì addiu à i ghjorni di ricerca di u locu di parcheghju perfettu, girandu intornu à u bloccu cum'è un cucciolo persu.Avà pudete solu riservà u vostru locu cù u toccu di un buttone da u cunfortu di a vostra vittura.

1667461896606

Immaginate a gelosia di i vostri vicini mentre vi vedenu sfilà senza sforzu in u vostru spaziu di parcheghju designatu, mentre luttanu per truvà un locu trà u caosu di a jungla di cimentu.Vi sentite cum'è un rè o una regina di parcheghju, regnu nantu à u vostru duminiu cù u putere di a tecnulugia muderna à a vostra manu.

Ma aspetta, ci hè di più !Non solu a serratura di parcheghju di cuntrollu remoto rende u parcheghju una brisa, ma serve ancu di misura di sicurezza, mantenendu u vostru preziosu parcheghju sicuru da i visitatori indesiderati.Ùn ci hè più svegliate per truvà u vostru locu pigliatu da qualchì fastidiosu intruso!

3

È a più bona parte ?U cuntrollu remotoserratura di parcheghjuhè faciule d'utilizà!Basta à attaccallu à u vostru spaziu di parcheghju designatu, è cù una pressa di un buttone, fighjate cumu si alza è fala senza sforzu per riservà u vostru locu.Hè cum'è avè u vostru propiu parcheghju persunale, senza a mancia cara.

 2 

Allora sì sì un citadinu stancu di guerre di parcheghju, o solu vulete aghjunghje un pocu di lussu à a vostra rutina di ogni ghjornu, userratura di parcheghju di cuntrollu remotohè a suluzione perfetta.Pigliate u vostru oghje è parcheghja cum'è un prufessiunale!

Per piacèdumandatecis'è vo avete qualchì quistione nantu à i nostri prudutti.

You also can contact us by email at ricj@cd-ricj.com


Tempu di post: 22-mar-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi