U principiu di travagliu di u sistema di cuntrollu di a colonna di elevazione

Uculonna di elevazionehè principarmenti divisu in trè parti: a parte di culonna, u sistema di cuntrollu è u sistema di putenza.

U sistema di cuntrollu di putenza hè principarmenti idraulici, pneumatici, electromechanical, etc. U principiu di funziunamentu di u sistemu di cuntrollu principali hè a siguenti.

Dopu anni di sviluppu, a colonna hà sviluppatu in una varietà di stili.U sistema di putere hè principalmente di i seguenti tipi:

1. A colonna di elevazione automatica di pressione di l'aria: l'aria hè usata cum'è u mediu di guida, è l'unità di forza pneumatica esterna hè aduprata per guidà l'ascensione è a caduta di a colonna.

2. Culonna elevazione piena-autumàticu Hydraulic.Colonna di elevazione automatica: oliu idraulicu cum'è u mediu di guida.Ci hè dui metudi di cuntrollu, vale à dì, attraversu l'unità di putenza idraulica esterna (a parte di guida hè siparata da u cilindru) o l'unità di putenza di unità idraulica integrata (a parte di guida hè posta in u cilindru) per guidà u cilindru per alzà. è cascà.

3. Elevazione automatica elettromeccanica: L'elevazione è a calata di a colonna hè guidata da u mutore integratu di a colonna.

U principiu di funziunamentu di u sistema di cuntrollu di colonna di elevazione:

1.U principiu principale hè chì u terminal di input signale (controllo remota / scatula di buttone) manda un signalu à u sistema di cuntrollu, è u sistema di cuntrollu RICJ processa u signale attraversu u sistema di circuitu logicu o u sistema di cuntrollu logicu programmable PLC.Sicondu u cumandamentu, u relé di output hè cuntrullatu per guidà u contactor AC per tirà è inizià u mutore di l'unità di forza.

2. U sistema di cuntrollu pò esse cuntrullati da u sistema di circuitu logica di relé o PLC.In più di l'equipaggiu di cuntrollu di u funziunamentu cunvinziunali, cum'è a scatula di buttone è u cuntrollu remota, pò ancu esse ligatu cù altre equipaghji di gestione di entrata è uscita è piattaforma di gestione cintrali per cuntrullà l'equipaggiu.

3. Dopu chì u mutore hè iniziatu, cunduce l'ingranaggio A pompa gira, cumpressa l'oliu idraulicu in u cilindru idraulicu attraversu a valvula integrata, è spinge u cilindru idraulicu per espansione è cuntrazione.I culonni di elevazione sò divisi in altu livellu di sicurità è livellu civile secondu diversi scenarii.Scole è altri lochi.

U principiu di funziunamentu di u sistemu di cuntrollu di culonna calata A culonna lifting hè principarmenti divisu in trè parti: a parti di culonna, u sistema di cuntrollu è u sistema di putenza.U sistema di cuntrollu di putenza hè principalmente idraulicu, pneumaticu, elettromeccanicu, etc.

Per più infurmazione nantu à u produttu è a cumpagnia,cuntattunoi subitu.


Tempu di Post: 24-May-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi